Afwezigheidsmelding aanmaken (out of office mail)

Via de Webmail kun je een afwezigheidsmelding aanmaken. Wanneer iemand jou een e-mail verstuurt, ontvangt diegene een automatisch bericht dat je niet aanwezig bent.

Afwezigheidsmelding aanmaken

Via de onderstaande stappen stel je eenvoudig een afwezigheidsmelding in:

  • Log in op Cpanel via jouwdomein.nl/cpanel
  • Klik onder het tab ‘E-mail’ op ‘Automatische beantwoorders’
  • Klik op ‘Automatische beantwoorder toevoegen’.
  • Voer onder interval ‘0’ in om e-mails direct te beantwoorden zonder vertraging
  • Voer het e-mailadres in waarvoor je de melding wilt instellen
  • Voer onder de kop ‘Naam’ je naam in
  • Voer onder de kop ‘Onderwerp’ een onderwerp in.
  • Voer onder de kop ‘Tekst’ een tekst in die je wilt versturen
  • Stel eventueel een begin- en einddatum in.
  • Klik op ‘Maken’ om de melding op te slaan

De afwezigheidsmelding is aangemaakt.

Heb je gevonden waar je naar zocht?

Heb je gevonden waar je naar zocht?

Menu